Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Digital workshop om att utveckla kunskapsstöd till civilsamhället på lokal nivå

26 augusti 2021 @ 10:00 - 12:00

Myndigheten för ungdoms- och civilsamhällesfrågor, MUCF och Sveriges Föreningar bjuder in dig till en workshop som syftar till att inventera civilsamhällets kunskapsbehov på lokal nivå. Vi kommer också att diskutera hur kommuner kan förbättra villkoren för civilsamhället.

Vi vänder oss till dig som är kommunal tjänsteperson och företrädare från civilsamhället.

Under två timmar delar vi kunskap, goda exempel, erfarenheter och samlar in information om civilsamhälles kunskapsbehov.

Tid: 26 augusti, kl. 10-12

Plats: digitalt via Zoom.

Anmälan: Du anmäler dig via den här länken: En digital workshop, senast den 20 aug 2021, Länk till workshopen skickas ut dagen innan.

Inbjudan i pdf-format – INBJUDAN – EN DIGITAL WORKSHOP OM KUNSKAPSSTÖD TILL DET CIVILA SAMHÄLLET PÅ LOKAL NIVÅ

Uppföljningsträff den 11 november

Den 11 november 10.00 – 12.00 blir det ett nytt webbinarium där målgruppen är kommunala beslutsfattare, politiker och tjänstepersoner, samt representanter för civilsamhället. Separat information och inbjudan till detta webbinarium kommer senare.

Digital workshop om att utveckla kunskapsstöd till civilsamhället på lokal nivå

Datum: