Vi sprider gärna goda exempel

En av Sveriges Föreningars uppgifter är att främja kunskaps- och erfarenhetsutbyte mellan medlemsorganisationerna. Det görs väldigt mycket bra saker runt om i landet, hos er och era medlemmar, i er närhet och i era nätverk. Mycket är naturligtvis känt och uppskattat av många men vi tror att ännu fler skulle vilja ta del av det. För att inspireras, lära sig och utvecklas sin egen verksamhet.
Vi vet att många fler skulle uppskatta att få ta del av “allt” gott som görs. Vi tänker då bland annat på kommuner, myndigheter, nationella aktörer, bidragsgivare med flera.

För att kunna sprida goda exempel behöver vi hjälp av just er. Vad görs hos er som ni är glada och stolta över?

Vi kommer att presentera era svar i kommande nyhetsbrev, på vår hemsida och på Facebook. Vi kommer inte att presentera allt på en och samma gång utan sprida ut de goda exemplen efterhand tillsammans med annat innehåll.
Vi har gjort ett litet formulär som vi ber er använda för att skicka in era bidrag. Använd denna  länk för ändamålet så underlättar det för oss. Samtidigt som ni skickar in formuläret ber vi er att skicka en relevant bild som vi kan använda när vi publicerar ert/era bidrag. Skicka bilden till olle@sverigesforeningar.se

Tack på förhand! Tänk på att det är OK att vara stolt och positiv över det vi gör! 🙂

Vi sprider gärna goda exempel
Märkt på: